czwartek, 12 lipca 2012

perypetie od Niego do mnie kiedy byłam głucha

 piekło na ziemi.muszę zamknąć i przejść się zapalić choć nie czuję nóg. muszę się wyciszyć, nabrać powietrza, uspokoić oddech.
... szef mnie stara się wyrwać z żalu "dlaczego mi się wydaje, że panią trzeba się zająć? mam zatem prośbę. opracuje mi pani taki temat... tylko spokojnie".
szpilko skup się, to proste czynności.
rozmawiałam o zatrudnieniu, o zleceniach. powiedział, że słyszał o tym że szukam pracy.
"jestem lojalnym pracownikiem. pytałam o prace w nadzorze. rozmawiam z ludźmi o kondycji rynku pracy. czy powinnam zacząć szukać?"
...
jestem nieprzytomna. myśli falami mnie napadają i palą. Palą ... w mostku, sercu, paraliżują ramiona i głowę jak porażenie prądem. zapewne ludzie odcinają się od siebie właśnie dlatego by tego nie przechodzić. nie umiem. ja mam dławiący mnie pęd.
działania pierwszej kapsułki nie czuję. jest mi bardzo zimno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz