wtorek, 18 września 2012

w pracy...inne życie -schowek

a potem jeszcze słowo z nową znajomością.
cześć -> hej
jak minął weekend? uśmiechasz się dzisiaj? ja tak, chociaż niespecjalnie mam powody -> dlaczego nie masz powodów?
niespecjalnie mam,ale w tym korcu maku i fajne chwile były.  -> jak zwykle po spektaklu zapiłem, potem tańce, hulanki do rana, drugi spektakl, w niedzielę targi, na których się wystawialiśmy. ot i po weekendzie
 a u ciebie? do kiedy gracie blackbird? -> nie wiem, na razie 28 - 29
chciałabym raz jeszcze obejrzeć -> potem w październiku
aha, chciałabym żebyś zabrał mnie na próbę spektaklu.chciałabym zobaczyć jak pracujesz.oj... to nie do końca tak. nie chcę wbijać się w rolę twojego ogona, nic z tych rzeczy. po prostu, czy byłaby możliwość posiedzieć na widowni kiedy macie próbę? czy pozwoliłbyś i nikt nie miałby nic przeciw? -> jak będę robił Dziesionę to bardzo proszę. na pewnym etapie to jeszcze za wcześnie, ale potem oczywiście że tak
ok, cieszę się i trzymam za słowo. niedługo znajomy mnie zabierze na reżyserowanie lalek.ma małą trupę. wyśwarował się z dużej ekipy na tzw. swoje. a ja od jakiegoś czasu spełniam swoje zachcianki. -> to dobrze smile:)
też się cieszę. wracam do tematu tańca. już czas. tego też długo sobie odmawiałam, a teraz nie znajduję powodu żeby nie wrócić. wciąż jestem giętka wink;) -> bardzo :) A., muszę uciekać, robota mnie goni. odezwę się później. 
ja również. cześć ->  na razie.
na razie. pierwszy raz powiedziałeś do mnie po imieniu...

a teraz i ja zmykam. miłego dnia każdemu, kto dziś jeszcze ode mnie tego nie usłyszał.
-----------------------------------------------------------

i jeszcze słowo z nową znajomością...
mogę zająć chwilkę? -> mhm
miewasz napady lęku? może nie napady, ale stany lękowe. jakby ktoś silnie myślał, taki niepokój -> tak, miewam
nazywam to grubą babą, która na klatce piersiowej się rozsiada.co wtedy robisz? -> staram się przypomnieć skąd się to bierze. zracjonalizować
przypomnieć? w sumie mój sposób też do tego się sprowadza. całkiem niedawno się na mnie mościła
gruby babiszon. ok, nie przeszkadzam -> i skąd się wzięła? ta baba
myślę, że mogły to być myśli kogoś kto nie doczekał się dziś odpowiedzi na paskudny list. tak pomyślałam, bo nic więcej z taką siłą nie przyszło mi do głowy -> ale wiesz, że to nie myśli tej osoby, ale Twoje antycypowanie reakcji to powoduje?
nie, nie wiem.widzę, że nie wierzysz w telepatię ->  wierzę, ale nie zawsze
ja natomiast uważam, że coś w tym musi być ->  jeśli mogę coś wyjaśnić racjonalnie to wyjaśniam
tego inaczej nie potrafiłam wyjaśnić -> są sytuacje telepatyczne, których nie można inaczej wyjaśnić. ależ to proste. ktoś wysłał Ci paskudny list, tak?
a to odczucie poznałam. tak... ->  nie odpowiedziałaś, tak?
tak -> wiedziałaś, że ten ktoś oczekuje reakcji. po to się pisze paskudne listy, by wywołać reakcję 
nie, sądziłam że tym razem mu wystarczy -> to na tyle Cię męczyło, że powodowało niepokój.
nigdy nie wystarcza
rzadko odpowiadam, szkoda mi energii -> gdyby wystarczało, gdyby był obojętny to by nie pisał
raczej staram się unikać ciosów -> oczekuje reakcji i reakcję wywołał. tyle, że nie wygarnęłaś jemu, a wszystkie emocje poszły w Ciebie, stąd niepokój. reakcja podrażnionej kory nadnerczy 
coś w tym jest co piszesz. powiesz logika -> znajomość psychologii
oj, sporo wydajesz się o tym wiedzieć -> ja w ogóle sporo wiem :)
plus dla ciebie wink:) ->  to nawet dodatni wink;)
 a i skromniś z Ciebie -> i.   nie, po prostu znam swoją wartość. wiem co wiem, wiem jak wiele nie wiem.
ano, każde wie że są dodatnie i ujemne. teraz chciałam tylko uśmiechnąć Cię. nie droczę się ->
ale ja jestem cały czas uśmiechnięty smile:) tylko nie lubię nadużywać emotikonów
jasne -> przekąs?
nie -> no, widzisz jaka to jest uboga forma komunikacji
jeśli masz chwilkę to może uśmiech podtrzymać http://www.vice.com/pl/read/przerwa-na-reklame
prawda, to pisanie to uboga forma. powiedziałabym, że 2D. wolę trójwymiar -> muszę lecieć, mam pracę. na razie
ja również, zaraz 16:00. dzięki -> nie za ma co

zdecydowanie wolę trójwymiar .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz