piątek, 21 grudnia 2012

żal zostawiać

jeszcze nie wiem ...
... czy koniec świata starożytnych Majów będzie miał wpływ na mój świat. wczoraj ktoś mi powiedział, że ponoć godzina 10:00 jest tą porą graniczną. taki swoisty sylwester. bilet w jedną stronę? ja... nie wiem. nie sądzę, ale któż to wie. tak wiele religii przepowiednie ma na ten czy inny temat.
... co dalej. żal byłoby zostawiać ten świat. dziś czy innego dnia, którego nie sposób wskazać.
 wariackie to moje życie było, jest. ale nie żałuję. ma swoje smaki, różniste. i dobrze.
dziś rano namarznięte auto dało mi powód do narzekania. uśmiechnęłam się, podniosłam oczy wysoko, rozejrzałam wokół. dzień jak co dzień. w mroźne powietrze powiedziałam ciepło "panie, żal mi będzie zostawiać ten twój świat. dobrze, że dałeś szansę spróbować. panie, pewnie spieprzyłam niejedną... może właśnie dlatego to życie ma dziś taki smak. warto było, dzięki"